Green Light ♫

Hejhej!

Nu är jag klar, eller det var ett tag sedan egentligen.. ^^
Men nu sitter jag och lyssnar på musik. Ska läsa igenom engelskan en gång till. Men sedan ska jag gå.
Att det bara är onsdag?! Det känns som vi har gått i skolan i 2 veckor, inte två dagar!

Men i alla fall så gjorde jag bara läxa hela dagen när jag kom hem från skolan. Mest engelska. Sedan stack jag och mamma till toys r' us och skulleköpa present till min lilla kusin. Vi var där i 2 h! Min mamma har sånt himla beslutsångest! Men vi hittade något tillslut i alla fall..

Men jag kan förvänta mig att det blir en riktig storm dag idag, samma som igår. Man åkte nästan med vinden! Var tvungen att kalla in busan.. ^^

KRAMKRAM!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback