Stand Up For Love ♫

Hejhej!

för att börja med så tycker jag att ni ska lyssna på denna låten!
jag börjar rysa och nästan gråta när jag hör den..
Stand Up For Love- Destiny's Child

Jag hade tänkt att lägga upp lite bilder från i fredags!

Efter skolan (som gick bra ^^) så stack jag, bianca och elin till entré och provade massor av skor. Haha. Sedan åkte vi vidare till malmöfestivalen! Vi hade det jätte roligt, och tur med vädret! Jag gick runt i shorts och linne och var varm! :o Vi åt lite gott och åkte sedan hem. Packade och fixade oss till biancas fest, sedan vid halv 6 så gick vi hem till henne. Senare kom sanna och sara, vi gick ner till pizzerian och åt där och snackade om aaallt! Haha, vi måste ha suttit där rätt länge. ^^ Sedan gick vi tillbaka igen och kollade på film som jag, elin och bianca hyrt tidigare under dagen. Åt lite godis och chips. Jag och sanna satt uppe och flummade när de andra hade somnat (om de inte bara lotsades xD) till kanske 04:00.

Bilder:



 



 

 

 



 

haha, KRAMKRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback