03:00..

Hello
Jag har goda nyheter att dela med mig av; inatt så sticker vi till TURKEYYY! Men tyvärr så måste vi ta bussen kl. 03:00.. Men det gör bara att vi kommer fram snabbare, så det gör nästan inget. Men om jag ska få ut min sömn så måste jag egentligen sova nu (kl 20:00).. Men jag har svårt för att somna tidigt så det blir nog inte försen om några timmar. ^^ 

Jag tar med min dator både på planet (för att kunna se film) och till själva landet, haha det lät konstigt xD Men ja.. Jag vet inte om jag kommer att ha tillgång till internet så det är inte säkert att jag kommer ha möjlighet att blogga under hela veckan..
Men ni får ha det bra så hörs vi förr eller senare! ;)
Hehe, hade lite tråkigt och ritade lite på en dålig bild.. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback