Köpte nya hörlurar igår...

Köpte likadana som jag hade innan. Asså jag fattar inte hur de andra kunde knäckas sådär.. Fick dem i julklapp. Aja, nu har jag nya som fungerar utmärkt! Himla bra att ha nu när vi ska sticka till turklandet denna helgen. Oh, det påminner mig; jag måste ju börja packa snart! Var hos mormor och morfar igår (?) på middag, då fick jag även låna en resväska- perfekt!
Imorgon så kommer pappa tidigt och hämtar mig så ska vi åka ända till Skillinge (genom hela skåne, sidleds) för att vara på en fotografering. Han bad mig ta med min egen kamera p.g.a fin natur, så jag ska ta och ladda den över natten!

Vet inte om jag hinner blogga något imorgon på morgonen.. Vi får se!
Just nu så sitter jag och kollar på en serie som jag följer (bland annat) på nätet. Har suttit och kollat hela eftermiddagen.. Kan bara inte sluta! Men jag kommer att bli ledsen när det inte finns några avsnitt kvar av den serien, eftersom att jag hatar att se samma avsnitt mer än en gång.. Hehe.
O, juste! Jag var och skulle boka tid till att färga mina ögonfransar idag, men kom sedan på (lite för sent) att de hade stängt idag.. Osis. Men jag får gå dit och hoppas på att de har någon tid till mig antingen imorgon, på torsdag eller på fredag.
Äe, nu babblar jag mycket. Vi hörs kanske imorgon då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback