Reading

Hehe, ser ni huvudet på sniskan? xD
Hello, sådär mitt i natten..
Just nu så sitter jag och kollar igenom och läser mitt lilla projekt som jag gjort i skolan (det som jag tänkte visa matilda, jag skrev om det i förra inlägget). Detta var under slutet av höst-terminen och början av vårterminen i 7:e klass som jag skrev detta. Jag la ner mycket tid på detta, det var många sena kvällar då jag satt och renskrev och satte in "egentagna bilder".. Och det märks när jag läser den, att jag har tänkt efter när jag skrivit alla texter. Alltså detta var ett projekt som vi jobbade med på svenskan, man skulle välja ett land i Asien som man skulle skriva om. Och varje vecka så fick man en ny uppgift, som till exempel att skriva om landets traditioner. Då skulle man då få in detta i berättelsen (alltså som en dagbok) så att det kom naturligt. Då skrev jag typ att vi åkte till en liten by med en grupp människor och mötte en man som berättade lite om landets kultur osv. Det gällde verkligen att ha fantasi ^^.
Aja, nu tror jag att jag ska sova!
Ps. Ni trodde väl inte att jag satt och läste en riktig BOK när ni läste rubriken ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback